Parfém by měl vonět nejen okolí, ale i nám. Měl by se k ženě hodit, doplňovat ji a charakterizovat ji. Měl by být výrazný a specifický, ale neměl by zbytečně dráždit čichové buňky a být nepříjemný. A přesně takové jemné, charakteristické a příjemné jsou parfémy Chloé.
Historie značky Chloé, aneb vše začalo módou a kolekcí oblečení
Značku Chloé založila v 50. létech 20. století návrhářka a švadlena Gaby Aghion. Gaby Aghion pochází z Egypta, ale v roce 1945 se přestěhovala do Francie a začala pracovat na nové kolekci módy. Cílem této kolekce bylo uvolnit strohost a strnulost módy, která v té době Francii ovládala.
Gaby Aghion spojila své síly s obchodním partnerem Jaxquesem Leniorem a společně spustili prodej šesti různých něžných bavlněných šatů, které prodávali zejména v obchodem. Díky tomu byla značka Chloé dostupná téměř všem a hodila se pro každodenní nošení.
Gaby svou první kolekci módy navrhovala s ohledem na pohodlí, uvolněnost, příjemné nošení a jemnost. Proto byly její modely vzdušné, slušivé, kopírovaly křivky ženského těla a dobře se nosily. Při navrhování dbala Gaby zejména na jemnost, něžnost a ženskost a od toho pochází i jméno značky. Po dlouhé době rozhodování a zvažování se spolu s obchodním partnerem rozhodla dát značce něžné a jemné ženské jméno Chloé.
První kolekce byla oficiálně vypuštěna na světlo světa v roce 1956 v Café de Flore a prakticky ihned si získala obrovskou přízeň a popularitu. Značka strmě stoupala vzhůru a spolu s tím i nároky, které na ni byly kladené. Zakladatelka značky Chloé Gaby Aghion proto v průběhu 60. a 70. let 20. století otevřela brány značky a začala poskytovat příležitost pro realizaci také mladým talentům.
Gaby Aghion před svou smrtí v roce 2014 uváděla, že inspiraci pro vznik kolekcí Chloé čerpala ze svého okolí a svých zážitků, zejména pak ze západů a východů slunce, prožitých citů a lásky a momentů, které strávila v koňském sedle.
Karl Lagerfeld a první dámský parfém 
Do společnosti Chloé díky poskytnutým příležitostem pro mladé talenty nastupuje také Karl Lagerfeld. Ten se ke značce přidal v roce 1966 a v následujících letech ji proslavil a rozšířil do mnoha zemí světa. Navrhoval nejen krásné a originální dámské kolekce, ale přinesl také první parfém Chloé. Šlo o parfém Chloé for Women, který na trh uvedl v roce 1975 a který se s různými obměnami prodává do dnes a je i dnes hitem.
Během doby, kdy s touto světoznámou značkou Chloé spolupracovat právě Karl Lagerfeld si produkty značky, ať již šlo o módu nebo parfémy, oblíbily také známé ženy jako například Briditte Bardot, známá filmová herečka, nebo třeba Jackie Kennedy, manželka prezidenta Kennedyho. Karl Lagerfeld ukončil spolupráci s Chloé po 17 letech a přešel ke konkurenční značce Chanel.
Odkoupení značky Chloé velkým řetězcem
V roce 1977 se stala významnou tváří značky Stella McCartney, která navrhovala mimo jiné spodní prádlo a kalhoty s nízkým sedem. Po ní následovala Phoebe Philo s kolekcemi odvážných modelů. Mottem značky Chloé se v tomto období stává heslo „tvrdě a něžně“. Značka nabízí oděvy na běžné denní nošení, ale také erotické spodní prádlo, krajkované prádlo a jemné blůzky.
V roce 1985 značku odkoupil velký holding společností, které se zabývaly produkcí a prodejem luxusního zboží, Richemont Group. To značce otevírá nové možnosti, a ještě více podporuje její propagaci, věhlas a rozšíření. Známé jsou nejen módní kolekce oblečení, ale také svěží a smyslné vůně, tedy dámské parfémy Chloé.
Směřování značky ve 21. prvním století
Také ve 21. století dochází k prohlubování povědomí o značce a parfémy Chloé a módní kolekce patří bezesporu mezi jedny z nejpopulárnějších. Miliony žen si oblíbily dámské parfémy a výrobky značky Chloé. Mezi nimi například modelka Lou Dillon či americká herečka Natalie Portman.
Od roku 2005 vedl tuto francouzskou značku Paulo Melim Andersson, švédský návrhář a profesor módy, který Chloé vdechl osobitý a moderní styl. Po něm převzala vedení Chloé Hannah MacGibbon, která vydala nový dámský parfém a uvedla na trh další kolekce.
I v dnešní době jsou smyslností, ženskou rafinovaností a lehkostí, uchvácené miliony žen po celém světě a značka si po právu vydobyla místo na výsluní módního světa.

Dámské parfémy Chloé a jejich charakteristické rysy
Každý parfém z dílny světoznámé značky Chloé se mírně liší. Ale jedno mají společné. Jsou vznešené, jemné, osvěžující a zároveň silné a neodolatelné. Ženám, které je nosí dodávají šarm a sebevědomí.
Pro parfémy Chloé jsou charakteristické květinovo-dřevité vůně mnohdy s orientálními podtóny a tóny vanilky.
Dámské parfémy Chloé podporují romantické myšlení, skvěle se hodí pro romantické ženy i sebevědomé manažerky. Parfémy Chloé se přizpůsobí své nositelce, budou sebevědomé, romantické, zasněné, zamyšlení, něžné, bezstarostné – prostě přesně takové, jaké je zrovna budete potřebovat. Parfémy Chloé podtrhnou vaši krásu a doplní váš vzhled i celkový dojem. Udělají z vás zkrátka královnu.
Nejoblíbenější parfémy Chloé
Mezi nejoblíbenější kousky francouzské značky Chloé patří Chloé Nomade, Chloé L’Eau, Chloé Love Story a samozřejmě ikona této značky Chloé Chloé.
Snad nejprodávanější a nejoblíbenější je dámský parfém Chloé Chloé. Vyniká hravostí, smyslností, elegancí a nápaditostí. Podtrhuje romantickou a něžnou duši jeho nositelky. Vyniká květinovými tóny se srdcem vůně magnólie, růže a konvalinky. Tento parfém je na trhu již od roku 2008 a stále se těší obrovské oblibě a mnohé ženy se k němu opakovaně vrací a nesmí chybět mezi vůněmi, které mají na poličce a používají denně nebo při zvláštních příležitostech.
Další ikonickou stálicí této francouzské značky je Chloé Love Story. Na trh byla uvedena v roce 2014 a prakticky hned se dostala mezi nejoblíbenější dámské parfémy této značky. Love Story je inspirovaná milostným příběhem z Paříže a podtrhuje svůdnost a smyslnost ženy. Vůně má výrazné květinovo-ovocné tóny a je svěží a čistá. Její srdce tvoří černý rybíz, broskev, růže, madagaskarský jasmín a květ pomerančovníku. To vše je doplněno o další ovocné a dřevité tóny, jejichž kombinace vytváří nezapomenutelnou smyslnou vůni. Vůně Chloé Love Story podtrhuje nejen smyslnost, ale také eleganci ženy a podporuje romantické cítění a něžné vystupování.
Podstatně mladší sestřičkou výše uvedených parfémů je Chloé Nomade, která byla na trh uvedená v roce 2018. Tváří této něžné ženské vůně se stala herečka Ariane Labed. Vůně je něžná, květinová, podporuje jemnost, vzbuzuje svobodu a nabádá k objevování světa okolo nás. Srdce této vůně tvoří frézie, která má jemnou květinovou vůni. Ve vrchní části tohoto dámského parfému je mirabelka, která doplňuje a podporuje něžnost tohoto jemného parfému Chloé. Tato mladá a moderní vůně má také velmi originální flakónek, který byl inspirován kolekcí kabelek Chloé Drew.